بنظرتون برا خرید سیسمونی ماه هفتم خوبه یا دیره؟

۷ پاسخ

من بارداری قبلیم ماه هفتم گرفتم ولی الان فقط منتظر سونو تعیین جنسیتم طاقتم رفته برم بخرم

خوبه زودتر نرو

نه دگ دیرمیشه ۷ماه وسیله ضروریاتو داشته باش حداقل یهودیدی نی نی دلش خواست زودتربیاد ...البته خدانکنه ولی همه احتمالاتو درنظرباید بگیری

من ک خلاصم از سیسمونی خخخ ولی لوازم ضروری باید بخرم اونم زیاددد

دیر نیست
منکه هروقت جنسیت فهمیدم بعدش میرم میخرم چون دیر کنی برات سخت میشه گشتن و خریدن

من میخوام سونو وزنو بدم بعد برم
اگه بچه ریز بود سایز صفر بیشتر بخرم
ما ژنتیکی ریز دنیا میایم آخه خودم موقع تولد ۲۴۰۰ بودم

خوبه منم هنوز نخریدم چیزی عزیزم البته بستگی به بودجتون داره اگر دارید ک هرچه زودتر بهتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته نوزدهم بارداری
مامان 💕DELANA💕 مامان 💕DELANA💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری