۷ پاسخ

دوسه روز گندم و گذاشتم خیس خورد چندبارم آب شو عوض کردم بعد گندم و با ماهیچه ی گوسفندی اندازه ی مصرف کوچولوتون بندازین توش به جوش اومدزیرشو کم کنید کم کم بپزه من ۱۲ ظهر گذاشتم عصری تا ۵ آماده بود بعد ریختم غذاساز قشنگ میکس شد اگه غلیظ شد آب جوش اضافه کنید بعدش باروغن زیتون و دارچین یا کنجدتزیین کردم.

گندم رو میزارید خیس بخوره آرد میکنید بعد ؟؟؟

دستور پخت میدی گلم

میشه دستورشو بگی لطفا با جزئیات میخوام درست کنم بلد نیستم پلیزززز

چطور درست کردی

نوش جونش

دستور پختشو میگی عزیزم

سوال های مرتبط