۹ پاسخ

انشاالله همه چی خوبه توکلت بخدا 🥰

منم سر هر سونو و آزمایشی استرس دارم خدا کمک کنه انشالله همه بچه ها سالم باشن بچه منم در پناه خدا سالم باشه مردم بس استرس کشیدم

نفس عمیق بکشه
شیرینی بخور تا بچه خوب تکون بخوره ان شاالله

منم مث تو بودم از استرس گریه میکردم فکر منفی میکردم ولی رفتم سنو شدم گف همه چی خوبه الکی نگران نباش

بچه اولته؟؟

ذکر بگو آرامش داشته باشه همه چی خوبهه

ان شاءالله همه جی خوبه

منم مثل توام هر سونوگرافی کلی استرس میکشم ولی اصلا نگران نباش بخدا چیزی نیست استرس تو برا بچه بدتره

نفس عمیق بکش از دماغت نفس بگیر آروم از دهنت خالی کن ۳بار تکرار کن
نگران هم نباش استرس طبیعی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته بیستم بارداری
مامان جوجه های مامان مامان جوجه های مامان هفته هجدهم بارداری