۴ پاسخ

بنظرم صفر یه بسته لازمه من بچه هام بالای۳کیلو بودن ولی صفر گرفتم واسشون اندازش خوب بود

صفر نگیر
برای نوزاد نارسه
سایز یک بگیر

من یه بسته صفرخریدم دوبسته یک😐میترسم ب بدنش نسازه نگرفتم بیشتر

سایز یک فعلا بخر
وقتی هفته آخر رفتی سونو،وزن بچه زیر سه کیلو بود ،خیلی کوچولو بود سایز صفر بخر،وگرنه همون یک خوبه

سوال های مرتبط