بنظرم صفر یه بسته لازمه من بچه هام بالای۳کیلو بودن ولی صفر گرفتم واسشون اندازش خوب بود
صفر نگیر
برای نوزاد نارسه
سایز یک بگیر
من یه بسته صفرخریدم دوبسته یک😐میترسم ب بدنش نسازه نگرفتم بیشتر
سایز یک فعلا بخر
وقتی هفته آخر رفتی سونو،وزن بچه زیر سه کیلو بود ،خیلی کوچولو بود سایز صفر بخر،وگرنه همون یک خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.