من اکتی ناتال میخورم ۳۰ تاییه
پرگناپرو
باید بعداز زایمانم بخوری
منم پرگمام میخورم
خیلی بعداز عیدگرون شده
ولی چاره ای نیس
من مینرال می خورم
چرا هیشکی فم استایل نمیخوره 😂
من اکتی ناتال میخوردم وزنم خیلی شدید رفت بالا دکتر قطع کرد یماهه
اکتی ناتال قیمتش هم بهتره ۳۰ تاییه
عزیزم اگر به داروخونه بگی ۳۰ تاشو میزارن تو یه پاکت کوچیک بهت میدن
منم همینجوری شرایطم کمتر از یک ماه دیگ زایمانم پرگمامم ۶۰ تایی نمیشه بجاش یه مولتی دیگه خورد
من اکتی ناتال میخورم
دکتر گفت بعد بارداری هم بخور
برا بعد بارداری هم میدن مولتی رو. من اکتی ناتال میخورم امروزم رفتم بهداشت ی چی داد اسمش یادم نی نارنجی رنگه کپسولش
مولتی وآهن و بایدتا۳ماه بخوری عزیزم
پرگمام فقط برای دوران بارداریه
برای شیردهی و بعد بارداری نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.