۳ پاسخ

شیاف و آمپول و قرص استفاده نمی کنی مگه؟

من از هفته سی و یک تا همین الان گاهی وقتا درد پریود دارم خداروشکر همه چیزم نرمالع

منم دیشب درد پریودی داشتم همش

سوال های مرتبط