منم بعضی موقع ها دارم .....ولی وقتی درد دارم استراحت میکنم وگرنه ول میگردم اینور و اونور 🤭
مامانم عمل کرده ذره ای استراحت ندارم بشدت حالم بده 🥲
روزایی که شیفت من که استراحت صفر اما روزایی ک خونم استراحت ۱۰۰ درصد😂
منم کمر درد دارم اما نمیدونم از وزن بچه و دیسک کمره یا از آمپول بتامتازون.اما اصلا نمیتونم ی غذای ساده هم بپزم
دردشم اصلا خوب نمیشه باید شبتا صب بخوابم تا اروم شه
من هما رو دارم اما استراحت مطلق نیستم دکترم گفته ده دقیقه در صبح و ده دقیقه در عصر حتما پیاده روی کن قرص کلسیم هم بهم داده و فقط شبا درد دادم موقع پهلو به پهلو شدن وقتی فعالیت خونه میکنم درد حس نمیکنم
استراحت صفر ساعت😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.