۱۴ پاسخ

اره گلم من‌حتی شیفتم مجبورم برم

بستگی داره خونه کی؟
من گاها خونه پدرشوهرم میرم چون واقعا توی محیط خونه باشی فقط افسرده میشی.ولی دیگه خونه کسی نمیرم
من خونه خانواده ام۳۰ تا پله داره کل دوره بارداریم۳ بار رفتم

فقط خونه مامانامون میرم که بتونم راحت دراز بکشم

اره من میرم چون واقعا تو خونه آدم خسته میشه ولی جاهایی که پله داره نمیرم

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

پیاده روی بری خوب میشی منم اوایل بارداریم همین طوری بودم دکتر گفت 10دقیقه هم که شده هنوز برو پیاده روی برات خیلی خوبه

ماه هشتم هستم صب تا شب مغازم و شبم کارای خونه، کلا مول بقیه تو بارداری خواب نداشتم😅

بعضی وقتها برو که حال و هوای خودتم عوض بشه ولی تن تن نرو

منم‌ یک‌روز‌در میون بیرونم هیچی تحمل میکنم پیاده روی بازار پله کم برو با استراحت برو

اره با وجود کمر درد یه روز درمیون بیرونم
خونه واقعا خسته شدم درد کمر تحمل میکنم به خستگی و سررفتن حوصله

از الان بخوای خونه نشین بشی خودت حالت خراب میشه در حدی که بتونی تحمل کنی برو عزیزم برای روحیه خودتم خوبه

وای نه
من خونه خودم پله داره چقد دیر به دیر میرم بیرون
واجب نیست که

نه نمیرم

عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری