۱۴ پاسخ

عالیه
بعضیا زر زیاد میزنن

عزیزم همانژیوم پسرت بهتر شد

میشه عکس همانژیوم پسرتو بزاری یه جا گفته بودی تو تاپیک هات هست ولی نبود

ایجان بسلامتی😍ولکن کلایسری همیشه یچی میگن منو میگن پسرت حق دخترتو خورده این لاغره اون تپل😐

زر مفت زیاده متاسفانه پسر من ۱۳۸۵۰ بود یکسالگی با قد ۸۶ .باز میگن لاغره .بعضیا کورن چشماشون مشکل داره .دهن مردم همیشه بازه

عالیه
به حرف بقیه اهمیت نده

عالیه عزیزم،چون قدش بلنده شاید لاغرتر دیده میشه

پسر من قد۷۹ وزن ۱۰ونیم بود ۱۰روز زودتر از وقتش بردم کنترل...
وزن تولدش هم ۲۶۰۰ با قد ۴۳ بود

پسر تو لاغره پس مال ما چوب کبریته🤣🤣🤣

خوبه ک ماشالله

خوب قدش بلنده پسر من بااینکه کوتاه تره با وزن ۱۰/۵۰۰ بازم ریزه دیده میشه

خوبه گلم،پسر من 9500،قد 77

نسبت ب قد و وزن تولدش بسنج عزیزم
عالیه ولی😍😍❤️

خویه ماشالا مخصوصا قدش دختر من ۸۶۰۰ با قد ۷۱/۵ یک سالگی

سوال های مرتبط