۱ پاسخ

هر4ساعت تبم نکنه قطره پاراکیدبده بهش بزارتاراه بره
من که نزاشتم واس پسرمن که سبك بودانشاالله واس فندوقم سبك وبدون دردباشه

سوال های مرتبط

مامان پریناز مامان پریناز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسری😍🫶🏻 مامان پسری😍🫶🏻 قصد بارداری