۴ پاسخ

مال منم همینجوره

اره عالیه روده هاش داره پاکسازی میشه

بله طبیعی و خوبه

دونه دونه بهترین حالته یعنی شیر درست هضم شده دختر منم تا دو هفته بعد تولد دون دون بود الان نیست نمیدونم طبیعیه یا ن🫤

سوال های مرتبط