۲۰ پاسخ

برای اینکه واریز کنن کجا اسم نوشتی ؟باید ثبت نام منی جایی؟

بچتون بدنیا اومد چند کیلو بود ؟؟
پوشک چه سایزی گرفتین ؟

سلام از کجا خرید کردین آدرس میدین؟

آمین آره والا

اخی بنده خدا واسه دوملیون چ ذوقیم میکنه 😂🤣🤣🤣

این مای بیبی مولفیکس دونی چند گرفتی

من باهاشون مای بیبی خریدم دونی ۷۵۰ ۳۸عدد ۴عدد مای بیبی ۳تومن شودن

مثل کالا برگ شارژ شده از ۱۵م کد موجودی کالا برگ رو بزنید با شماره موبایل ب نام مادر معلومه بعد برید خرید کنید سوپرمارکت ها فروشگاه ها و..

یعنی این سه تارو باکارت امیدخریدین

بچه من قراریود۴عیدبدنیا بیاد۲۸اومدواس دوروز ندادن نعلتیا

چرا من رفتم گفت فعال نشده

من بچم دو ماه قبل از سال ۴۰۵ بدنیا اومد که همینم ندادن ،،، بازم شما یه پله جلوتری

خدا ازشون نگذره برا بچه های ما ندادن با این گرونی ها گرونی پوشک و ... مگه این بچه ها براین خاک نیستن من که حلالشون نمیکنم😂😥

از داروخونه ام میشه خرید کرد؟

عزیزم سایز ۲ اصلا مصرفی نداره خیلی گرفتی تقریبا با سایز یک یکیه

چجوری بهتون دادن چیکار کردین

انگار بچه های ما واسه ین مملکت نیستن😅
بچه من‌فقط ۱۰ دوز‌زودتر به دنیا امد

عع جدی آفرین خداروشکر چ خوب پس به ماهم میدن

هنوز خرید نکردم

من پوشک خریدم🥲

سوال های مرتبط

مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 ۲ ماهگی