واسه منم اومده ولی قبلا میگفتن نوزادایی که 405 بدنیا بیان تعلق میگیره
آره اومدبرای کسایی که از اول فروردین زایمان میکنه بچه اش تا2سالگی بهش دومیلیون میده
فک کنم برا همه اونایی ک بچه زیر ۲سال دارن میدن
رفتم نت میگه اونای ک ۴۰۵ زایمان کنن فقط🥲
به نظرم شامل همه میشه چون نوشته تمام مادران اگه از ۴۰۵ بود که میتوشت
ننوشته ک از ۱۴۰۵ بیان نوشته همه مادران
بله فروردین به بعد هر کی بدنیا بیاد میدن
ن فقط اونایی ک بچشون ۴۰۵ دنیامیاد
برای همه مادران زیر دوساله از فروردین شروع میشه واریزش
اره اومد برام
اونایی از ۴۰۵بچه به دنیا میارن😁
سوال منم هست😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.