کیاانسولین میزنن توبارداری بگن کجا میزنن و چقدر هزینشه؟

۳ پاسخ

من تازه سه هفته ای هست میزنم اولی رو آزاد گرفتم
لوومیر میزنم یا دور ناف یا رون پام
آزاد خریدم ۸۰۰

من تو بازو میزنم ، انسولین خودکاری آزاد دونه ای ۳۰۰ میگیرم ولی با بیمه ۵ تاشو ۱۷۰ تومن میگرفتم

من تو بازو میزنم
خودکاری ۶۰۰ ـ۷۰۰ بستگی ب مارک انسولین داره

سوال های مرتبط

مامان سپهری مامان سپهری ۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا🍒 مامان امیررضا🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلینم 💖💖 مامان ماهلینم 💖💖 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد