من تازه سه هفته ای هست میزنم اولی رو آزاد گرفتم
لوومیر میزنم یا دور ناف یا رون پام
آزاد خریدم ۸۰۰
من تو بازو میزنم ، انسولین خودکاری آزاد دونه ای ۳۰۰ میگیرم ولی با بیمه ۵ تاشو ۱۷۰ تومن میگرفتم
من تو بازو میزنم
خودکاری ۶۰۰ ـ۷۰۰ بستگی ب مارک انسولین داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.