مامانا آمپول ریه چجوریه کجا میزنن؟ درد داره؟

۲ پاسخ

نه من فوبیا دارم نسبت امپول اصلا درد نداشت

عضلانى از پا میزنن ، یه آمپول کاملا معمولی و عادیه مثله همه آمپولای دیگه
فقط تنها عوارضش اینه که برا بعضیا شاید شاید شاید یه کوچولو فشار یا قندشو‌بالا ببره
مثلا برامن هیچ تأثیری نکرد

سوال های مرتبط

مامان نیکاد و نیواد مامان نیکاد و نیواد روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری