سردیت شده حتما
آلو خوردی شکمتو راه انداخته
سیب بخور درست بشه
عزیزم الوچه زیاد نخور هم سردیه هم سفته برات زیاد خوب نیس
نبات داغ اب رو آتیشه ٫ منم اون روز آلوچه خورده بودم از درد به نودم میپیچبدم ٫ پاشدم نبات داغ خوردم خوب شدم
الوچه سرده یکم زنجبیل رو آب سرد بخور ببین بهتر نمیشی
سردیت گرفته.چندتا خرما بخور خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.