۳ پاسخ

نه همه چیش عالیه فقط خیلی جاگیره داخل ماشین

دلیجان هیرو پرو عالیه اونو بگیر من خیلی راضیم چرخاشم بزرگه راحت راه میره
جمع هم میشه

من دارم بنیتا پلاس بدنه مسی‌‌.. اتفاقا خوبه سه حالت نشستن داره نشته خوابیده و نیمه خوابیده .. دیگ نسبت ب قیمتش خوبه فک کنم الان ده تومنه

سوال های مرتبط