۴ پاسخ

برا منم حرکاتش خیلی ضعیف شده قبلا هم حرکاتش محکم و دردناک نبود اونجوری که بعضی خانوما میگن دردمون میگیره و اینا. نمیدونم بچه آروم و با ملاحظه ست یا چی. چهارروز پیش بهداشت صدای قلبشو شنیدم گفتن خوبه🫠

مال من بریج بود بعد دو روز همینجوری عین حباب گاهی میزد بعد یهو دل و رودم ریخت به هم بعد شرو کرد حرکت تو پهلوهام بعدم اومد تا معدم
رفتم سونو رشد گفت چرخیده سفالیک شده
اون چندروز فرایند چرخشش بود
سونو رشد رفتی ؟

از الان جاش تنگ میشه توی یک ساعت باید 4.5تا تکون بخوره اگه خورد و نرمال بود که هبچی اگه نگرانت میکنه برو بهداشت صدای قلبشو گوش کن

من اینجور بودم رفتم ان اس تی
حتما برو خیالت راحت میشه

سوال های مرتبط