برا منم حرکاتش خیلی ضعیف شده قبلا هم حرکاتش محکم و دردناک نبود اونجوری که بعضی خانوما میگن دردمون میگیره و اینا. نمیدونم بچه آروم و با ملاحظه ست یا چی. چهارروز پیش بهداشت صدای قلبشو شنیدم گفتن خوبه🫠
مال من بریج بود بعد دو روز همینجوری عین حباب گاهی میزد بعد یهو دل و رودم ریخت به هم بعد شرو کرد حرکت تو پهلوهام بعدم اومد تا معدم
رفتم سونو رشد گفت چرخیده سفالیک شده
اون چندروز فرایند چرخشش بود
سونو رشد رفتی ؟
از الان جاش تنگ میشه توی یک ساعت باید 4.5تا تکون بخوره اگه خورد و نرمال بود که هبچی اگه نگرانت میکنه برو بهداشت صدای قلبشو گوش کن
من اینجور بودم رفتم ان اس تی
حتما برو خیالت راحت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.