منم وقتی خواب بودم سریع میرفتم و به در حمومم باز میذاشتم، زیر دوش صد بار توهم می زدم صدای گریه ش میاد هی در میاوردم کله مو می دیدم نه!🫠
راستی عزیزم میشه از تجربه تون با دکتر سعیدی بگین، اخه دکتر منم ایشونه
خب تو تایم خوابش برو
تنهایی نمیرفتم، حتما وقتی همسرم خونه بود میرفتم، چون دخترم رفلاکس الرژیک داشت میترسیدم تنهاش بذارم
من پرستار ۲۴ ساعته دارم عزیزم تنها نیستیم😏
دختر بزرگمو میگم
کنار در میخابونمش صدبار میرم کنار در برمیگردم😂😂
من که تاخوابه میرم سریع دوش میگیرم ولی در حموم باز میزارم نزدیک حموم میخابونم سیصد بار میرم دمدر
اما اگه گریه کنه نمیدونم چ کنم😅
با بچه میرفتم بعد لباسای بچه رو میپوشیدم میذاشتم پشت در حموم در کسری از ثانیه خودم حوله میپوشیدم می اومدم بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.