مامان برا بچه هاتون چند دس لباس گرفتین؟

۶ پاسخ

فعلا ۵ دست گ فتم

من از هرچی خوشم اومده خریدم کمدش دیگ جا نداره ولی شما میخای بگیری حداقل از هرسایز۳دست بگیر

من دو دست ست بیمارستانی 7 و 10 تیکه / بقیه لباسا سایز1 و سایز های بالاتر به تعداد دلخواه هر چی خوشم اومد برداشتم

خیلی😐🤣کل کمد پره

منم دو تا تو خونه ای صفر به دست بیمارستانی دو تا سایز ۱ سه تا شلوار از ۱ تا ۳ جدا و یک سر همی سایز ۱ فیلا این چیز ها با خورده ریزه های مثل پستونک و شیشه و دماغ گیر

بنظرم هر سایز دو سه دست متناسب با فصل کافیه.. بازم بستگی به رشد داره اگه کم رشد کنه که هی همونا رو میپوشی ولی فعلا دو دست بگیر اگه نیاز شد باز میری بعد به دنیا اومدن میگیری

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👶🏻 مامان شاهان🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری