بچها من شیر ببلاک ۱ خریدم برای بدنیا اومدن بچم
میشه بگید خوبه یانه

۴ پاسخ

عزیزم از کجا شیر تهیه میکنید قبل از بدنیا اومدن بچه تون؟ داروخونه ی شهر ما فقط با گد ملی نوزاد شیر میده

من ١٢سال پيش ب پسرم ميدادم خيلي خوبه شيرين خوشمزه اگه باز نياز باشه ب دخترم بدم باز ببلاك ميدم

ببلاگ خیلی خوبه بچه اذیت نمیشه

من نان۱ گرفتم ....میگن سازگارتره

سوال های مرتبط

مامان شاهان🦁☀️ مامان شاهان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری