۱۲ پاسخ

۱۱/۵که خوبه استرس نداشته باش چک کن نشتی نداشته باشی
مایعات فراوااااان بخور

11که خوبه ولی هندونه بخور نه دیگه زیاد چون هم قند داره هم آب دور جنین زیاد میشه

مایعات زیاد بخور

خوبه که مال منم ۱۲ دکترم گفت عالیه

واسه من ۱۲ دکتر گفته خوبه

اووو خوبه که من ۳۳ هفته هفت بود با سرم درمانی هشت شد تا ۳۷ هفته و۲ روز رفتم بعد درد زایمان گرفت و زایمان کردم
نترس ۹ باشه رو مرزه

۱۱ونیم ک خوبه مال من ۱۲ دکتر گف خوبه

از ۱۰تا ۲۰ نرماله ولی مایعات بیشتر بخور
قند نداری دلستر؛ هندونه ملون شیرینی یخور

اب و مایعات خیلی بخور ک برو به دکترت سونو رو نشون بده واست سرم بنویسه

منم شنیدم خوردن هندونه باعث افزایش اب جنین میشه عزیزم
نگران نباش
توکل کن ب خدا

هندونه بخور اگه قند نداري

اگه قند نداری هندونه و دلستر بخور
آب فراوان بخور
من شنیدم ۱۰ تا ۲۰ خوبه
شما لب مرزی
نگران‌ نباش
سرم هم خوبه اگه دکترت تجویز کنه

سوال های مرتبط