۸ پاسخ

نه اتفاقا خیلی وقت مناسبیه، زود تر از یک ماه ختنه کردن ممکنه چسبندگی مجرای ادراری بگیره

من 10 روزگی ختنه ش کردم خیییییلی راحت بود نه تب نه درد هیچیش نشد خداروشکر بعد 10 روزم حلقه ش افتاد

آره وقتش عالیه منم ۴۰روزگی میبرم.پسر اولیمو ک برده بودیم دکتر اونم گفت صبر کن چهل روزش بشه بعد ختنه کن.
واسه این پسرمم دکترش گفت بذار وزنش بالای سه کیلو شد بعد ختنه کن

ولی میگن قبل چهله بچه هیچ دردی حس نمیکنه بهترین موقس

نه خوبه انشاالله به خیروسلامتی من ۳۴روزه بودبردم اذیت که آره فقط اولش جیش میکنه بعدپاهاشوقنداق کن عالیه

وای یه بچه بود ۵ سالگی ختنه کردنش منم بیمارستان بودم به هوش که اومد داد میزد وای دودولم😅

بنظرمن دوماهگی ببر

ن خوبه همون موقع
منم یا یک ماهگی یا ۴۰ روزگیش میبرمش

سوال های مرتبط

مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی