۸ پاسخ

من علی رو دوهفته بعد واکسن دوماهگی بردم خوب بود
این یکی هم همون موقع میبرم
لیزری بود ک خوب نبود بنظرم

من یک هفته پیش بردم پریروز حلقش افتاد خوب بود

چهل روزگی انجام دادیم زودم خوب شد فقط مراقبت داره چند روز ..بعد ۶روزم حلقه افتاد

چهل روزگی انجام دادم به روش حلقه

حلقه بهتره اما بازم دکتر باید ببینه برای بعضیا همون روش سنتی جراحی بهتره اما بعضیا حلقه
قبل چله مامیریم

مامان امیرعلی شما کجا میخواین ببریدش؟
40 روزگی بهتره
من جنگ شد نشد ببرمش
ولی حتما این هفته جدید ان شاء الله میبرمش

من حلقه بودم برام خیلی خوب بود زودم افتاد
ولی خدایی جفت روش ها خوبه سخت نگیرید، من دیدم دکتر خوب شهرمون روشش حلقه است دیگه همون حلقه رو بردم

من از دکتر جراح نوزادان پرسیدم گفت یکی دوهفته قبل یا بعد واکسن دوماهگی خوبه
روش همون جراحی سنتی بهتره اینجاکه دکترای نوزادان وجراحای نوزادان این روش و پیشنهاد میدن

سوال های مرتبط

مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی