هنوز سونو رشد نرفتم بزارم 32هفته برم؟

۵ پاسخ

۳۰ هفته بهترین تایمش هست که اگه مشکلی باشه تا ۳۲هفته بتونی رفعش کنی

من ۲۸ هفته رفتم ۱۱۰۰ بود گفتن کمه انقد استرس کشیدم حالا دکترم گف ۳۴ هفته هم باید برم بزار همون ۳۰ ۳۲ برو چون اوج‌وزن گیری همون‌هفته هاس

منم نرفتم حتی ازمایش قندمم نرفتم هنو
گذاشتم ۱۵خرداد برم

برا من۳۳هفته نوشت

منم نرفتم

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری