۳۰ هفته بهترین تایمش هست که اگه مشکلی باشه تا ۳۲هفته بتونی رفعش کنی
من ۲۸ هفته رفتم ۱۱۰۰ بود گفتن کمه انقد استرس کشیدم حالا دکترم گف ۳۴ هفته هم باید برم بزار همون ۳۰ ۳۲ برو چون اوجوزن گیری همونهفته هاس
منم نرفتم حتی ازمایش قندمم نرفتم هنو
گذاشتم ۱۵خرداد برم
برا من۳۳هفته نوشت
منم نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.