۷ پاسخ

بهترین دارو برا بچه اینه مادر گرمی بخوه من زیره سبز سیا اسیاب کردم با دارچین زنجبیل نبات روزی دو لیوان بزرگ میخورم بچم از این رو ب اون رو شده اردم همش خواب خیلی خوبه ن رفلاکس گرفت هیچی

پدیا بست و (گریپ میکسچر از ۱ ماه به بعد )

گریپ میکسچر البته واسه بعد یک ماه

پدیابست

کولیف

قطره کیدزی کولیک

هیچی بخدا من همه رو امتحان کردم هیچکدوم اثر نداشت از اینفاکول بگیر تا قطره های ایرانی اصلا خوب نشده

سوال های مرتبط

مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ ماهگی