۵ پاسخ

دست نزن بش خوب میشه

جای واکسنشه، طبیعیه
شاید بزرگترم بشه بهش دست نزن خودش خوب میشه

واکسن بدو تولدشه یکم بگذره حالت چرکی میشه

جای واکسنش نیس؟

جای واکسنش نیست

سوال های مرتبط