۱۳ پاسخ

فقط استامينوفن

من یک ساعت پیش ختنه کردم اصلا شیاف نداد و چیزی هم از شیاف نگفت فقط پاراکید داد هر ۶ ساعت بدم با پماد داد بزنم رو زخمش همین

پیش کی ختنه کردی عزیز؟؟چ روشی؟

میتونی هر ۴ ساعت دو برابر وزن بدنش قطره بدی

من فقط قطره دادم

سلامممم خوبین
از وقتی اینستا رفته تصمیم گرفتم کانال آنلاین شاپمو توی روبیکا بزارم
اگه دوست داشتید مهمون کانالم باشید🥲❤️
همه چیزامون زیر قیما بازارن🍃میگی‌نه امتحان کن..🤤🐥🌹

آیدی میزارم پیام بدین بهتون لینک بدم اگه دوست داشتید♥️
@Mismim275

من فقط همون ثانیه ک ختنه کرد بد 5دیقه ب مدت ی ساعت اینا درد داشت گریه میکرد صب ساعت 9ک ختنه شد دیگه عصر اصلا انگار نگار راحت گرفت خابید شاید ی چیز دیگه ش دلش درد می‌کنه

پسر من فقط اولین دسشوییش گریه کرد چون دارو میخوابوند تو خواب هم شیرشو میدادم

براش حلقه گذاشت؟ من هفته گذشته سه شنبه ب روش حلقه ختنه کردم روز اول پارکید هر6ساعت دادم امروزم حلقه ش افتاد تموم شد رفت

عزیزم فقط استامینفون بده
چون خواب اوره
خوابش میگیره و درد نمیفهمه
دوبرابره وزنش هر4 ساعت
وگرنه بچه پدرش درمیاد از گریه 🥺

اصلا من شیاف نزاشتم فقط قطره دادم

من الان ختنه ش میکنم خیلی استرس دارم

من شیاف نذاشتم پاراکید دادم

سوال های مرتبط