مانانای مشهدی برای nst کجا باید برم؟

۲ پاسخ

برو بیمارستان بخش زایشگاه البته برو بیمارستان دولتی چون خصوصی ها ۲۵۰۰ تا ۳ تومنه دولتی نهایت ۵۰۰

بیمارستان رضوی فقط نری که پول میگیرن
من یه بار رفتم قسمت اورژانسش یک سونو ساده و nst شد ۴ تومن😑

سوال های مرتبط

مامان بهنیا و بنیتا مامان بهنیا و بنیتا ۸ ماهگی