رامسر طرفای گیسومه یا اونجا نیس
خوبه امااین هفته رو گفتن بارونیه
واي خدا فداي صورتش😍🤎🤎
واي ما برج ٧رفتيم رامسر واقعاً بهترين شهره شماله🤎البته رشت نرفتم تابحال😂😂
قندعسل ِخوشتیپ🥹🥹🥹🫠
قربون اون کلاهت بامزه
عزیزم هوا تا ۴ شنبه این سمت ها یکم ابری هست شبا بعدش خوب میشه
هوا عالیه آفتابی و گرم
چه شیرینی تو قند عسل 🧿😍🥰
عسلچه🥺😍😘
ایسان چقدر دوس داشتم امروز ببینمتون واقعا حیف شد که نبودم ولی همش فکرم پیشتون بود😫
خوش گذشت??چه هواییم بود🥰🤗
منم همین سوالو دارم
ای خدا عسلچه😍😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.