۱۰ پاسخ

رامسر طرفای گیسومه یا اونجا نیس

خوبه امااین هفته رو گفتن بارونیه

واي خدا فداي صورتش😍🤎🤎

واي ما برج ٧رفتيم رامسر واقعاً بهترين شهره شماله🤎البته رشت نرفتم تابحال😂😂

قندعسل ِخوشتیپ🥹🥹🥹🫠
قربون اون کلاهت بامزه

عزیزم هوا تا ۴ شنبه این سمت ها یکم ابری هست شبا بعدش خوب میشه

هوا عالیه آفتابی و گرم

چه شیرینی تو قند عسل 🧿😍🥰

عسلچه🥺😍😘
ایسان چقدر دوس داشتم امروز ببینمتون واقعا حیف شد که نبودم ولی همش فکرم پیشتون بود😫
خوش گذشت??چه هواییم بود🥰🤗

منم همین سوالو دارم

ای خدا عسلچه😍😘

سوال های مرتبط

مامان ملیکا ودوقلوها مامان ملیکا ودوقلوها ۳ سالگی