اره من یه جفت گرفتم ۶۰۰ زیاد هزینه نمیکنم برای کفش تابستونی چون ما فقط تیر و مرداد گرم شهرمون برای دوماه زیاد هزینه کردن ب درد نمیخوره البته یه جفت دمپایی ام براش گرفتم از اون پشت بندیا
من قبل عید از هایپر کفش خریدم ۱۵۰ اف گذاشته بودن خیلی هم خوشگله
والا امسال انگار صندلای قشنگی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.