خو نخور بهترین راه😂
خب نخور
واجبه مگه😂
سیر ترشی باهاش بخور بعدشم خرما
برا ناهی بهتره اول که موقع خوردنش با فلفل سیاه و کنجد یرخ بشه وخورده بشه بعدشم خرما برای سردی ماهی هست
کم بخور یا اصلا نخور
با ماهی سیرترشی طبع گرمی داره خوبه بخوری ماست اینانخور یا سالاد باماهی ب برنجتم همیشه ماهی داری ادویه پلویی بزن دارچین و زیره
چه جالب منم بعد خوردن ماهی ،با هر روش طبخی ،معدم خیلی سنگین میشه و...من همیشه همراه ماهی خرما میخورم ،تو پلو شوید میریزم ،بعد غذا هم عرق نعناع میخورم ،تا حدودی حالم بهتر میشه 😅
اگه با برنج میخوری تو برنجت زیره بریز
ماهی های جنوب گرم بگیر بعد از خوردن چای زنجبیل با نبات بخور. تن هم نخور خود ماهی را بخور
منم بدنم خشک میشه.
کلا نمیخورم.
ولی میتونی همون موقع خرما یا کشمش بخوری
عزیزم همون موقع تو سفره خرما هم بزار غذات که تموم شد چندتا خرما بخور دیگه اصلااااا سردیت نمیشه . بعدش با چاییت هم بخور
بعدش چایی و نبات درست کن توش زنجبیل و دارچین بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.