عزیزم هیچ مشکلی نداره این سفید ها فقط از ضربه میشه ربطی به کلسیم و کم خونی هم نداره
ببر دکتر شاید اصلا ازمایش نخواد ...
ولی منویجایی خوندم ک این خط های سفید روی ناخن واسه ضربست ..نمیدونم چقدر حقیقت داره
منم بچه بودم همیشه داشتم دلیلشم نمیدونم
من همیشه دارم از بچگی هنوزم ک هنوزه دارم
ناخناش نازکه با کوچکترین ضربه خط میوفته
باید تقویت بشه
لبنیات و ویتامین دی زینک بهش بده
من از بچگی ناخنام همینطوری هست همه ی آزمایشامم سالم فقط به خاطر ضربه است
سفیدی ناخن برای کمبود ویتامین دی هست
قرص ویتامین دی ۵۰ هزار یکماه درمیون بده بهش
اگر دکتر نمیاد ، از دست هاش عکس بگیر توی اسنپ دکتر برای یه دکتری بفرست راهنماییت میکنه
کلسیم بدنش کمه عزیزم چیزهایی که توش کلسیم داره بهش زیاد بده تاخوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.