۹ پاسخ

عزیزم هیچ مشکلی نداره این سفید ها فقط از ضربه میشه ربطی به کلسیم و کم خونی هم نداره

ببر دکتر شاید اصلا ازمایش نخواد ...
ولی منویجایی خوندم ک این خط های سفید روی ناخن واسه ضربست ..نمیدونم چقدر حقیقت داره

منم بچه بودم همیشه داشتم دلیلشم نمیدونم

من همیشه دارم از بچگی هنوزم ک هنوزه دارم

ناخناش نازکه با کوچکترین ضربه خط میوفته

باید تقویت بشه
لبنیات و ویتامین دی زینک بهش بده

من از بچگی ناخنام همینطوری هست همه ی آزمایشامم سالم فقط به خاطر ضربه است

سفیدی ناخن برای کمبود ویتامین دی هست
قرص ویتامین دی ۵۰ هزار یکماه درمیون بده بهش

اگر دکتر نمیاد ، از دست هاش عکس بگیر توی اسنپ دکتر برای یه دکتری بفرست راهنماییت میکنه

کلسیم بدنش کمه عزیزم چیزهایی که توش کلسیم داره بهش زیاد بده تاخوب بشه

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۶ سالگی
پسرم یه مدت اخلاقش خیلی خوب شده بود الان باز کارهای بد بچگیش یادش افتاده حرفای بد میزنه مخصوصا که کسی بیاد خونمون یا جایی بریم یا همش آویزون میشه ازم شال و مانتومو میکشه سر هر چیزی لج میکنه مثلا بهش میگم کار بدیه نکن میگه خوشم میاد میکنم به تو چه
یا میاد میزنه منو دستام از جای بشگون ها و چنگ هاش زخمه تمام به هیچ وجه نمیشه به زبون گرفتش خستم دیگه فقط آرزوی مرگمو میکنم هر دو روز یبارم باید بمونه خونه مامانم عمرا نمیتونم بیارمش خونه انقدر جیغ میزنه گریه میکنه همسایه ها شاکین از دستش اصلا هیچ جوره حریفش نیستم
یا اگه بخواییم چیزی خلاف میلش بگیم پامیشه وسیله کشو هارو میریزه بیرون مبل هارو میکشه وسط کنترل هارو میکوبه نه با کتک آدم میشه نه با زبون خوش
بعد اینکه با من تو خونه تنها بودنی هیچ کدوم از این کارارو نمیکنه ولی یکیو ببینه شروع میشه منم از این میسوزم که همه این کارهاش از قصده چون اگه همیشه اینجوری بود میگفتم حتما نمیفهمه دیگه …

مشاور هم زیاد رفتم راهکار هاشون فقط به نفع بچس و بیشتر لوسشون میکنه