۴ پاسخ

من گریپ میکسچر نرس هارویز میدادم تا چهار ماه که داره تموم میکنه خیلی راضیم پسرم خوب شد باهاش دیگ کم کم قطعش کردم چون انقد دیگ اذیت نیس

برا دلدرد و نفخ و سنگینی سر دل اینو میدم یکم خواب اوره خوبه خیلی زود ساکت میکنه

تصویر

من میدادم برای کولیک و نفخ

من میدادم برا نفخ خیلی خوبه اما یبوست میگرفت میخورد دیگه ندادم از وقتی دمر افتاد

سوال های مرتبط

مامان معین مامان معین ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی