۱۰ پاسخ

دوس نداشتم

ازینا مامانبزرگا همیشه دارن😂

تایپک مو چک کن

من دوس دارم اتفاقا😂🥲

اره 😂😂😂

ولی من دوسش داشتم🥲

نه اینجوری نگوووو من دوست داشتم😶😶

منم خوشم نمیاد 😂

😂😂😂😂😂

آره🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط