مامان معجزه وزن بچه ت چقد بود ؟ چند هفته ؟
هیچی نمیشه گلم اگر iugrباشه هفته دیگ ختم بارداری میدن بچه بدنیا میاد وقتی بدنیا اومد بهش رسیدگی میکنی تپل مپل میشه خوب میشه فقط یادت باشه و اشتباه منو نکنی شیر خودتو تنها بدی شیر خشک کمکی حتما حتماااااا بده سریع تپلی میشه ممکنه یکم زردیش بالا باشه حتما ببر سریع دکتر چک کنه و اگ ادم دلسوزی دارید از روز اول یه دستگاه بگیرید بزارید خونه چون وزنش کمه یکم زردیشون خطرناکه منم دخترم ۳۷ هفته ختم بارداری شدم الان ماشالله یه سالشه و تپل مپلی سالم سالم و باهوش خیالن راحت باشه پارسال اینموقع منم حال مارو داشتم هلاکم کردن این دکترا نکته دیگه اینکه حتما سزارین کن چون طبیعی بخان بزور بچه ارو بدنیا بیارن ریسکه وخطرناکه
دوستم همینجوری بود آخر 40 هفته زایمان کرد با وزن 2500 ولی بچه سالمه خداروشکر
معجون،بستنی،کباب وزن میده
صدک چند بودی؟
مال منم اینجور بود 2500 بدنیا اومد 38 هفته
مال منم عقبه
من وزنشمکم بود
سونو داپلر دادم
مشکلی نداشت
مشکل خونرسانی داشته باشه خوب نیست نداشته باشه بچه رو برنمیدارن
ب خورد و خوراکت برس پودر لیدی میل بخور
چیزای مقوی بخور ببین دکترت چی میگه
مال من ۴هفته عقب بود ولی بازم برای سونو داپلر فرستادن
مشکلی نداشت بعضیا همینجوری ژنتیکی وزنشون کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.