۸ پاسخ

آروم باش مامان قشنگ ..من یه جا سونو رفتم چون دکترم نبود ..اینقد بهم استرس وارد کرد گفت دور سرش دو هفته کوچیکه دور شکمش یک هفته کوچیکه..بعد که دکترم اومد رفتم پیشش گفت همه چی نرماله ‌‌..بنظرم جای بهتری برو سونو بده

خیلی زیادم کم نیستا

نینیت کلن کوچولوعه چیز نگران کننده ای نیست

اگه میتونی یه جا بهتر برا سونو برو

انشالله ک خیره عزیزم

عزیزم از امروز شروع کن حتما روزی یه سیب زمینی و تخم مرغ آبپز بخور . ولی هر روز بخور من دوستم با این خوراکی وزن بچه ش رو بالا برد. نگران نباش چیزی نیست

دکتر برات ختم بارداری نداد؟

حتما ارثی جثه اش ریزه وقتی میگی همه چی خوردی وبازم وزن نگرفته

سوال های مرتبط