۹ پاسخ

مال منم یک هفته عقبه دور شکمش
برام سونو رنگی نوشته بدم
وزنشم تو ۳۴هفته و ۳ روز ۲۳۶۸گرم بود

عرزیزم خوبه ک من ۳۵ هفته کامل ۱۸۸۱ بود

برای منم تو آنومالی ۱۵ روز عقب بود ولی تو سونو رشد این اختلاف شده بود یه هفته، میگن تا هفته های آخر این اختلاف درست میشه ایشالا ، نگران نباش

مال منم هم دور شکم هم طول ران کم بود دکتر گفت جای نگرانی نیست.
فقط برام پودر لیدی میل نوشت و گفت بهترین راه وزن گیری جنین استراحت به پهلوی چپ هست.
بادام درختی
بادام زمینی
کباب
حلیم
اب گوشت و اب قلم
دلستر تلخ
کره بادام زمینی
شیر و لبنیات
خ به وزن گیری جنین کمک می کنه.

ال آرژنین بخور

یک هفته تا دو هفته تو هفته های اخر درست میشه نگران نباش

سونو داپلر دادی؟ ۲۴ هفته شرایطم اینطوری بود عقب بود، اسپرین روزی ۲ تا و ال ارژنین داد، لیدی میل هم تازه میخورم، ولی من اکثرا اینجا دیدم دور ران عقبه اونم انگار چون پاهاشونو جمع میکنن بچه ها

برای ران و شکم هم سونوتو جای دیگه تکرار کن

وزنش ک نرماله کجاش کمه

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی