۹ پاسخ

لعنت ب جنگ😂😂
مردا خونه نشین شدن و زنا حامله

فصل جفت گیریه😂😂

وقتی لنگ می‌ره هوا فکر بعدش نیستن ک ای خدا قسمت من نکن چون بچه دیگه نمیخوام

کاش بی بی چک منم مثبت بشه🙃😞

هرساله همینه
پارسالم اونایی که بچه هاشون همسن بچه های ما بودن اقدام بودن واسه دومی

فقط ما اقدام نبودیم 😂🫢😄
البته ما فعلا خودمون نمیخوایم
تا ببینیم شرایط چطور میشه

عوارض ماه بهار

چی بگم والا فک کنم با هر انفجار رو کار بودن
حالا طفلی اونایی ک تو اقدامن حامله نمیشن حکمت خدا روشکر...

اره خدا ازمن دورکنه😀

بلههههههههه

سوال های مرتبط

مامان پنبه 🐼 مامان پنبه 🐼 ۲ سالگی
میگم آدم وقتی عرق میخوره چطوری میشه حالش ؟🧐😅
.
من انقدر راجب این کنجکاوم که ...یبار توی مهمونی خانواده گی بودم سمت مادرم ،پسر داییم که ۲۵ سالشه بیرون بود اومد نشست کنارمون ،یعنی بزرگترها طرف دیگه بودن ،بوی الکل میداد بوی گند 😷...ازش پرسیدم مستی ؟
گفتم اره با بچه ها بساط کرده بودیم
بعدش خندیدم وگفتم : پس هر چی بپرسم راستشو میگی ؟😄(اطلاعاتم در این حده که کسی که مسته شاید راست بگه )
بعد اون یه نگاهی کرد و گفت : فرقی نمیکنه برا تو تو هر موقع ازم چیزی بپرسی من راست میگم ...
بعد دیگه منم چند تا سوال چرت و پرت پرسیدم که یادم نیست و چیزیم دستگیرم نشد بعد چون دیر وقت بود مامانم صدام کرد رفتیم خونه...
و بیشترین نزدیکیم به ادم مست این بود 😂 نمیخوامم نزدیک بشما
فقط درباره ی حال بعد مستی کنجکاوم ..
کسایی که دیدن بگین ماهم بدونیم که عین منگل ها نباشم بحثش شد !😄
ممکنه طرف هورمون های .ج.ن سیش بیشتر بشه ؟😂
منکه شنیدم میگن تو مهمونی ها غش میکنن 🤣
.
#فرزندپروری. #گهواره. #پوشک. #شیرخشک. #نی نی #کودک. #نوزاد. #کولیک
مامان امیرعباس 🪐🚀 مامان امیرعباس 🪐🚀 ۲ سالگی
#فرزندپروری #شیرخشک
#معرف_کتاب 📚
سلام سلاااااااام  💫
شبتون بخیر قشنگا امدم براتون از کتاب
《 ادم خواران》بگم💀👽
اول بگم اگه روحیه لطیفی دارین توصیه نمیکنم‌بهتون 🙃❤️‍🩹
ولیییییییییی این کتاب واقعا منو به این یقین رسوند که بُعد اهریمنی و شیطانی آدما خیلی خیلیییییییی قوی تر از ذات وخوب و حق هست  انقدر قوی که میتونه شیطون رو سفید کنه ...🤯
حتی به شیطون درس بده 😞👊
یا خودمونی تر بخوام بگم ادما ذاتا دچار جوگیری بیش از حد هستن 😬🤏

کتاب بر اساس واقعیت از تاریخ فرانسه ست 
پر از اتفاق های غیر قابل باور و وحشیانه 🫠

میدونین من این کتاب توی شرایط فعلی کشورمون خوندم 🫠
و راحت تونستم تصورش کنم 🥺❤️‍🩹
از این بابت عمیقا ناراحتم 🥲💔

راستی این کتاب اثر ژان تولی هست
کتاب مغازه ی خودکشی هم اثر همین نویسنده ست  که من پادکست شو با صدای هوتن شکیبا گوش دادم واقعا قشنگ بود🩹🙂‍↔️

کتاب بعدی رو شما معرفی کنید که من شروع کنم به خوندن🧐


#فرزندپروری #شیرخشک #پوشک
مامان پندار و 💙 مامان پندار و 💙 هفته بیست‌ودوم بارداری