بعضیا مثه من با پیش اب هم باردار میشن
رحم قویه
رو هوا میزنه
من با ی قطره پیش اب حامله شدم🤕
خب با پیش آب و جذب
مگ کسی میخاد کسی رو توبیخ کنه ک بخاد بگه خاسته یا اقدام
من دخترم رو خودمون نمیدونسیم از جلوگیری طبیعی که شوهرم هم خیلی مراقب بود باردار شدم پسرم نه ماهش بود
الان کسی منو دار نمیزد ک بگم ناخواسته بوده برا شما هم زیاد قوی نیستین که نشده
وگرنه طبیعی همیشه جواب گو نیست
وای خدا ممکنه از دست آدم در بره طبیعی واقعا ریسکه
منم متوجه نمیشم چطوری متوجه بارداری ناخواسته نمیشین.چیز غیر ممکنینیس وامکان پذیره.
خانما امکان بارداری با پیش آب صفره ..توروخدا یکم تحقیق کنید درصورتی با پیش آب بارداری میشید که دوتا رابطه پشت هم باشه و همسرتون خودش رو تخلیه نکرده باشه اینجوری اسپرم باقی مونده از رابطه ی قبلی با پیش آب وارد رحم میشه ..
یه دلیل دیگش هم اینه همسر نمیفهمه ارضا شده و دیر میکشه بیرون .
منم از همسرم پرسیدم گفت میریزن داخل فکر میکنن با یبار نمیشه !!
بعضیا با پیش آب باردار میشن
مثلا من خودم اصلا نمیدونستم و باردار شدم
من هشت سال شوهرم بچه نخواست وجلوگیری باک بود اولی رو ک شکرخدا بااولین اقدام باردارشدم.دومی هم اولی ک یکسال و سه ماه بود یه شب ک پاره شد و اورژانسی هم خوردم همون لحظه شوهرم خرید ساعت دوی شب باردارشدم بازم تا پنج شش ماه باورم نمیشد اصلا
من کاملا خدا خواسته بود
۷ ساله عروسی کردم توی این هفت سال روش جلوگیریم طبیعی بود و شوهرم صددرصد حواسش جمع بود فقط و فقط یکبار اقدام کردم که پسرم رو باردار شدم و الآنم که خدا خواسته باردار شدم خودمم باورم نمی شد
بعد رابطه من شک داشتم حتی قرص اورژانسی هم توی خونه داشتم اما شوهرم گفت من مطمعنم چیزی نشده حالا اگه میخوای قرص بخور من نخوردم و باردار شدم به همین آسونی 🤣
ولی بازم خداروشکر خوشحالم اگه به خودمون بود تا پسرم ۸ سالش میشد بچه نمی خواستم ولی الان دوتا باهم بزرگ میشن و دیگه راحت میشم چون ما همیشه دوتا بچه می خواستیم
ای جان
بچمم اینجوری بور بود
اینا حواسشون نی یا شوهراسون نمیگن چیکار کردن بعد میگن ناخواسته🤣
دقیقااا همیشه این سوال تو ذهن منم بوده
خواهر ۴۰روز جن*گ بود مردا بیکار بودن میرفتن لای پای زناشون قایم میشدن زرت و زارت… دیگه زنام بنده خداها آمار از دستشون در میرفت
امسال نیمه دومی زیاد داریم
ما هم ۵ سال طبیعی هست
یه وقت هایی با کان بوده
مثل من قرص جلوگیری میخوردم وهمسرمم اصلا نریخت بعداون ماه پریودشدم ماه بعددیدم معده دردشدید گرفتم رفتم دکترگفت ۲ماهه بارداری😕
اخرین باری ک یکی این حرفو زد بعد سه ماه حامله شد اونم ناخواسته 😂😂😂😂
ما با اولین اقدام باردار شدم خودشم دوقلو🤣🤣🤣
من بودم
دکتر گفت ذخیره تخمدانی اونقدر پایینه که آی وی اف هم کنی جواب نمیده برو دیگه بچه دار نمیشی ماهم به حرف دکتر اعتماد کردیم و حامله شدم
یه خانمه جلوگیری نمیگنه اصلا خودم دیدم تاپیکاش بعد حامله شد میگفت بچم خدا خواسته بود با جلوگیری
منم پسر دومم با پیش آب بود بعدش اورژانسی هم خوردم باز باردار شدم
عاشق صداقت شوهرت شدم🤣🤣🤣🤣راست میگه دیگ اصلا طبیعی جلوگیری بحساب نمیاد اخه
من دختر اولم رو که باردار شدم دومی رو با پیش آب حامله شدم بعد از ۹ سال
سلام گلم درخواستمو قبول میکنی ؟
بعضیها با پیشاب هم ممکنه باردار بشن
چقدر هم غلط املایی داشتم😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.