من هردفعه یبوست میشد یه قاشق غذا خوری روغن زیتون میدادم خوب میشد در جا. خداروشکر خیلی وقته یبوست نشده. شاید بیشتر از یسال
خاکشیر و الو صب ناشتا بده روند میشه
پسرم. لواشک الو هم. خورد خیلی شکمش کار کرد
پودر پیدولاکس
خاکشیر خیلی خوبه 😄
خیار زیاد بذه هندونه الان قیصی اومده
کدو زرد پلو شفته درست کن بده بخوره
سوپ توش کدو و رب و گوجه و جعفری حتما باشه
هندوانه
پيدرولاكس فقط برا بچم جواب داده اونم عالي تشده ولي بهتر شده
ببین من شربت الو گرفتم عالیه دختر منم یبوسته دکتر گفت تا یه ماه بهش بدم روزی پنج سی سی
شیرنده زینک نده اینا قطع شن راحت میشه
لواشک آلو گلابی خوبه بهش بده
شربت بهش دادی؟ اسمشو یادم رفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.