دخترم سه روز یبوسته چه دارویی بهش بدم ؟

۶ پاسخ

لواشک خونگی خیلی جوابه

عزیزم برای تحرک نداره هس

شربت خاکشیر خوبه

روغن زیتون تو غذا استفاده کن عالیه یا کره یا شیاف گلسیرین

آب ولرم خیلی خوبه بهش بده

دارو نمیدونم .ولی چیزای ملین بدە .هندونە خربزە بستنی چیزای شیرین

سوال های مرتبط