۳ پاسخ

درست میشه برامن ۷ بود، کم کم اومد پایین نگران نباش

اصلانگرانی نداره وزردیش اندکه وباقطره خوراکی دکترمیده صفرمیشه

چرا آزمایش تیرویید براش انجام دادی؟

سوال های مرتبط