سلام عزیزم خوبی دیدم پاسختو زیر تایپک سلفزی همشهری هستیم برای منم سلفری نوشتن امروز ساختمان بوعلی انجام دادم خیلی ترسیدم استرس دارم شماهم اینجا انجام دادی و خوب بود؟
مبارکه عزیزم
هر ۸ ساعت پاراکید دادم و بهش شربت چرک خشک کن داده بود اونو دادم هرسری هم پی پی کردنی پماد تتراسایکلین زدم بعده ۱۰ روز خوب شد افتاد زیادم اریت نشد حلقه ای بود فقط یه سایز مای بی بی بزرگ ببند و فشارش نده تو بغلت بعده ۳ روز هم ببر حموم نرم میشه میوفته
برا پسر من چند بار اول ک جیش کرد خیلی گریه کرد دیگ خوب شد همین امشب سختشه دیگ صبح آرومه
کدوم دکتر ختنه کردی؟
سختیش امشبه فردا بهتر میشه اما باید مراقب باشی و پماد رو هر وقت عوضش میکنی ب بلبلش بزن ک زود خوب شه
ختنه چطوری کردی؟ منخواهرزادمحلقه بود اذیت نشد فقط اولین جیش بعد ختنه گریهکرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.