۲ پاسخ

تا بعد از سه چهار ماهگی برآمدگی مشخص نمیشه من 6 ماهم داره تموم میشه هنوز بهم میگن شکم نداری
کمر درد عادیه معمولا ولی اگر شدید شد به دکترت بگو من لگنم خیلی شدید درد میکرد یهویی قفل میکرد دکتر قرص ویتامین بهم داد

احتمالا زیاد میشینی و تحرکت پایینه

سوال های مرتبط

مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی