۳ پاسخ

روی جعبه نوشته هر شیش ساعت نیم سی سی اما دکتر دخترم گفت هر هشت ساعت دو سوم قطره چگون بده

هر ۸ ساعت نیم سی‌سی میدادم من

من دو قطره دو قطره میدم هر ۱۲ ساعت

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی