۱۹ پاسخ

منم تو زایمان سومم کسی و نداشتم با دوتا بچه کوچیک
من قورمه سبزی پختم فریز کردم،دلمه و کوفته درست کردم گذاشتم یخچال،مواد لوبیا پلو آماده کردم گذاشتم و پک سوپ آماده کردم گذاشتم فریزر،خدا بزرگه همه این روزا میگذره

عزیزم اگ سزارین باشی از روز سوم میتونی پاشی در حد نیم ساعت غذا بپزی نگران نباش منم سری پیش کسی نبود همینجوری خودم درست میکردم غذاهای ساده

عزیزم ناگت مرغ ، کوبیده مرغ ، کباب تابه‌ای ، مواد فسنجون رو آماده کن بزار فقط موقع استفاده سینه مرغ خورد کن توش بزار یکم بپزه ، جوجه کباب مزه دار کن ، ماهی مزه دار کن .... من چون شاغلم همیشه از اینا دارم تو فریزرم، قشنگ بریز تو ظرفایی که مخصوص فریزر هستن درشون خوب کیپ میشه
البته از الان زوده ۳۶ هفته به بعد آماده کن

بنظرم مواد کاچی بخور برنج زیره دار بخور گوشت توشیشه کن بامواد کاچی این غذا ها برات تازه زایمان کنی خوبه پیاز نخور فقط واسه همسرت غذا فریز کن

خانوما بنظرتون خوردن روزی چن تا سنجد اشکالی نداره؟؟؟

منم کسیو ندارم🥺

من معمولا برگر بوقلمون که ترکیب یک کیلو رون و سینه بوقلمون چرخ کرده هست رو همراه ادویه ها و پیاز و فلفل دلمه پوره شده آب گرفته و سویا پخته شده چرخ شده مخلوط میکنم حدود ۳۰ تا دونه میشه میزارم فریزر.
یا کباب لقمه مرغ و گوشت جدا جدا ۲۰-۳۰ تا دونه با ادویه های برگر که بالا گفتم خودم درست میکنم فریز میکنم.
فلافل و ناگت مرغم همینطور.
خورش هم میتونی درست کنی فریز کنی.

یه کار دیگه میتونی بکنی گوشت قرمز یا مرغ رو با پیاز رنده شده و زردچوبه و فلفل سیاه و زعفران و مزه دار کنی و به شکل کبابی فریز کنی
وقتی دربیاری دیگه فقط سرخش میکنی با گوجه و .....

تازه از همین گوشت میتونی برای مایع ماکارونی یا لوبیا پلو و .... استفاده کنی

فلافل، مواد استامبولی، مواد ماکارونی، ناگت مرغ، خورشت آماده درست کن بسته بندی کن بذار تو فریزر مثل قیمه، قرمه سبزی و... میرزا قاسمی درست کن ولی تخم مرغشو نزن، بعد که گرم کردی تخم مرغ بزن توش، کشک و بادمجون هم میتونی آماده کنی، نون سبزی که میتونی سبزیشو با روغن زرد یا کره و کمی نمک و زردچوبه سرخ کنی. باهاش نون درست کنی بذاری فریزر برای صبحونتون، گوشت چرخکرده رو با پیاز رنده شده مخلوط کن آماده بذار تو فریزر هروقت خواستی میتدنی فقط توش ادویه بزنی کباب تابه ای کنی یا یک تکه ازش بکنی سرخ کنی بذاری روی شوید پلو و... باقالی پاک کرده آماده برای باقالی پلو داشته باش، پیاز داغ آماده حتما حتما داشته باش خیلی به کارت میاد، گوجه سرخ شده آماده، سبزی کوکو خورد شده آماده، مرغ ریش ریش آماده برای انواع پل های قاطی، ته چین و... ، خورشت مرغ درست نکن که مرغ بو میگیره ولی ریش ریش کنی بو نمیگیره، خوراک لوبیا یا عدسی آماده

عزيزم حيف كه خيلى دورى
غذاى همه چیز ميشع فريز كرد جز برنج سعى كن سبزى واسه كوكو داشته باشى
خورشت سبزى قيمه
كتلت گوشت
مرغ چرخ کرده
فلافل خونگی
حتى سعى كن واسه سوپم كه ميخاى درست كنى هويج خرد كرده تو فريزر داشته باشى كه كارت راحت تر باشه و همسرتم بتونه كمكت كنه❤️🥺

عزیزم اصلا اشکال نداره که تنهایی خیلی از ما خانم های شاغل و غریب مثل خودم همیشه غذای فریزر هستش

من خودم گوشت رو با پیاز و لپه و رب و ادویه .... در مقیاس زیاد می پزم
برای هر وعده غذایی جداگانه فریز می‌کنم
وقتی میخوام مصرف کنم اگه توش سیب زمینی سرخ کرده بریزم میشه خورش قیمه
اگه توش بامیه بریزم و نیم ساعت بذارم بپزه میشه خورش بامیه
اگه بادمجان سرخ شده بریزم میشه خورش بادمجان و......

منم کسیو ندارم عزیزم فقط خدا....
قورمه و کرفس درست کن بذار فریزر
مواد ماکارونی رو درست کن بذار یخچال
حتی کتلت و شامی هم میتونی درست کنی بذاری فریزر
سبزی کوکو رو هم بگیر اماده بذار که بخوای فقط تخم مرغ بزنی و پهنش کنی تو ماهیتابه
به نظرم چند بسته اسفناج شسته شده و خرد شده رو هم بذار فریزر
برای خودت مغز قلمم بگیر اماده کن که بعدش بخوری زود سرپا شی عزیزم

عزیزم یعنی خانواده خودت همسرت اینقد دورن؟
یا خودت نمی‌خوای بیان

لوبیا پلو موادشو تو فریزر بزار مواد ماکارانی و خورشت قرمه سبزی

جوجه،ماهی،انواع خورش ها،کوکو سیزی،کوکو لوبیا سبز،مواد املت(پیاز و گوجه)
منم تنها بودم ولی اینطوری تونستیم راحت تر بگذرونیم
نگران نباشید 💚

میتونی هر غذایی که میخوای بپزی بزاری فریزر خراب نشه میتونی هم یه چیزایی مثل کباب تابه ای کتلت و اینارو هم بسته بندی کنی بزاری موقش بزاری بپزه

خیلی چیزا میشه
اصلا میتونی نیمه اماده درست کنی
مرغ و گوشتت رو بپزی
یکم مرغ ریش ریش کن توی همه چی بعد میشه گذاشتش
گوشت چرخ شده مزه دار کنی
یه نمونه قلقلی کن
دیگه اینجوری زمان کمتری میبره تا غذات اماده بشه
یا اینکه میتونی کلا غذا بپزی بزاری فریز

‌اولا توکل کن بخدا
دوما تا میتونی شیاف بگیر هر ۴ ساعت بزار
سوما خورشتی بزار
لوبیا ،فلافل،....

تو تنها نیستی منم کسیو ندارم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی