خانمای اهوازی سونو رشد کجا پیشنهاد میدید برم ؟؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

من رفتم فاطمه مهدی پور عالی بود تو کیانپارس هست

انبيايي و شهيتاوي

دکتر جورابیان رفتم عالیه ن
کیانپارس شهریور شرقی مجتمع آریان طبقه سوم

من تقریبا همه ی سونو هامو پیش اعراف جنابی میرم، هم کارش عالیه و دقت زیادی میکنه هم اخلاق و برخودش خیلی خوبه

من دوهفته دیگه میرم کیارش مهدوی
سنوهاش خیلی خوبن

من اهوازی نیستم ولی این بنگل رو چند خریدی

سوال های مرتبط

مامان آیسان❤️ مامان آیسان❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد