من رفتم فاطمه مهدی پور عالی بود تو کیانپارس هست
انبيايي و شهيتاوي
دکتر جورابیان رفتم عالیه ن
کیانپارس شهریور شرقی مجتمع آریان طبقه سوم
من تقریبا همه ی سونو هامو پیش اعراف جنابی میرم، هم کارش عالیه و دقت زیادی میکنه هم اخلاق و برخودش خیلی خوبه
من دوهفته دیگه میرم کیارش مهدوی
سنوهاش خیلی خوبن
من اهوازی نیستم ولی این بنگل رو چند خریدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.