۴ پاسخ

انشالله که نگیره
اگه هم بگیره نترس ببرش دکتر دارو بدع
اصلا استرس نکش

خیلی مواظب باش ماهم دوشب جدا خوابیدیم ولی بازم پسرم گرفت حتما ماسک بزنه و در و پنجره هم باز بزار

ن ایشالا عزیزم
بچه ها معمولا تا وقتی ک فقط شیر مادر میخورن مریض نمیشن اصلا

ماسک بزن خودتم

سوال های مرتبط