۷ پاسخ

شیشه ای اصلا خوب نیست خیلی سنگینه و فک میکنم دهن بچه رو اذیت کنم

من داشتم سنگین بود بابا سریع هم شیر یخ میزد

شیشه ای هم خطر ناکه هم سنگین من ک موافق نیستم

من شیشه ای استفاده میکنم حس میکنم اینا بخاطر جنسشون بعد ها مشکل ساز میشن

شیشه ای بهداشتی تره پلاستیک از کلی مواد شیمیایی درست شده که اگه آب جوش بهش بخوره سرطان زاست من برای سلامتی بچه ام شیشه ای میگیرم درسته بیوفته از دست میشکنه ولی بعد از چندین ماه استفاده کدر میشه اما پلاستیکی اینطور نیست بعد همه میگن سنگینه در صورتی که زیادی بزرگش میکنن

من دارم خوبه

من پیرکس اونت رو دارم ولی واقعا سنگینه مجبور شدم بیبی لند هم بخرم با سرشیشه اونت

سوال های مرتبط